Ambient Gorilla

Mick Jagger és A sikoly? MegMAGYARázzuk!

2015. november 02. - Kézműves Marketing

Folytatjuk, amit elkezdtünk az előző bejegyzésekben: további ötleteket mutatunk be, melyek jó eséllyel neked is segíthetnek fellendíteni az üzletet. Az alábbi technikák nem új keletűek, hanem már jól bevált eszközök, így remek tippekkel szolgálunk.

  1. Játssz anyanyelveddel!

A jó szlogen bekúszik az emberek tudatalattijába, tehát működik. Ha rímel, annál jobb, annál egyszerűbb előhívni. Mi lenne, ha márkád nevét melléknévvé alakítanád épp úgy, ahogy azt a Nutella tette? Játssz anyanyelved adta lehetőségekkel! A magyar nyelv gazdag és számos lehetőséget ajánl. Csak fel kell őket fedezned.

mickjagger_1.jpg

Kép: 360b / Shutterstock.com

  1. Játssz az ismerőssel!

Itt nem egy személyre gondolunk, hanem az olyan dolgokra, melyek mindenki számára ismertek. Ezek lehetnek olyan dolgok, melyek az alapműveltséghez tartoznak, például városok emblémái: Barcelona Sagrada Famíliája, Párizs Eiffel-tornya… de lehet akár egy híres festmény is. A sikoly Edvard Munch, norvég festő képe mindenki számára ismert. Egy reklám, melyen a sikoly a hatalmas árleszállításokra csodálkozik rá, nagy sikert arathat. Légy kreatív!

  1. Játssz híres logókkal!

A Sharpie, az alkoholos filc márka a Rolling Stones logójával reklámozta magát. Egy összegyűrt lapot készítettek, a lap alján pedig a következő áll: „It all started with a Sharpie”, azaz „Minden egy Sharpie-val kezdődött”. A képen középen a zenekar módosított logója volt látható, mellette pedig arra utaló kommentek, hogy min kéne változtatni még, valamint a következő figyelemfelkeltő mondat: „Mick’s gonna love this!!!, azaz „Mick imádni fogja!!!”.

  1. Helyezkedj a vásárló helyzetébe!

Ha fogyasztóid bőrébe képzeled magad, egyszerűbben megérted gondolkodásmódjukat. Emlékszel a Mátyás király mesékre? Ő is a falvakat járta, hogy minél több emberrel találkozzon és megtudja, mi nincs rendben és mire vágynak. Egy irodai eszközöket gyártó cég felismerte ezt. Tűzőgépeket kezdtek gyártani, mely egy emberi fejet formázott és minden egyes tűzéskor az ember „a falba (lapba) verte a fejét”.

A bejegyzés trackback címe:

https://ambientgorilla.blog.hu/api/trackback/id/tr378049568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása