Ambient Gorilla

A kávé üzenete

2015. november 25. - Kézműves Marketing

Vajon hányan vagyunk, akiknek a reggeli ébredés után az első dolguk a reggeli kávé elkészítése? Kávéval kezdjük a napot, a koffein segít minket abban, hogy ébren tudjunk maradni, megadja a kezdő löketet, az energiát a nehéz kezdéshez.

Mások nap közben isznak meg egy csészével a feketelevesből, hiszen úgy gondolják, hogy munkájukat eredményesebben végzik így, hiszen a kávéval jobban tudnak koncentrálni.

36285528_l.jpg

A kávé kultúrája hosszú időre nyúlik vissza, egyes kultúrákban a vallási életben is meghatározó és központi szerepet tölt be a kávézás rituáléja. Törökországban mind a mai napig jósolnak kávézaccból, de az olasz kávékultúrát is említhetnénk.

A XIX. századtól kedve egészen a második világháborúig Budapestet a kávéházak városának tartották: az értelmiségiek, írók, költők itt gyűltek össze és osztották meg egymással tapasztalataikat.

A globalizáció hatására manapság egyre több kávémárkát különböztetünk meg. A lehetőségek tárháza annyi terméket ajánl számodra, hogy gyakran tanácstalanul állsz a bevásárlóközpont kávés polca előtt, hiszen nem tudod, melyik terméket is válaszd. Ugye, így van?

Ilyenkor mi alapján döntesz? Hát a reklámok üzenetei alapján.

A Nescafé, mely a Nestlé márkája, az egyik legnépszerűbb instant kávé márkának számít manapság. Titka a termék magas minőségében és a jó marketingben rejlik. A vállalat számos költséges reklámmal népszerűsítette magát, ugyanakkor arra is rájött, hogy egy eredeti ötlettel jóval többet is kihozhat termékeiből és még sikeresebbé teheti azokat.

A Nescafé úgy döntött, hogy egy plakáton életet ad a betűknek és egészen más nézőpontba helyezi azokat. A fekete háttéren csupán fehér betűket helyezett el és bár mindez nagyon egyszerűnek tűnik, működik.

Hogy miért? Mert a plakát ötletes.

A plakáton 16 sorban csupán „Z” betűket látunk szépen, rendezett sorokban, az utolsó sorban azonban a rend felborul. A „Z” fokozatosan „N” betűvé alakul, végül pedig megjelenik a Nescafé logója. A plakát alján apróbb betűkkel pedig ez áll: „Nothing wakes you up as Nescafé”, azaz „Semmi sem ébreszt fel úgy, mint a Nescafé”.

A bejegyzés trackback címe:

https://ambientgorilla.blog.hu/api/trackback/id/tr58261100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása