Ambient Gorilla

Büntetés és reklám

2015. augusztus 28. - KKVIC

Amikor a reklámok és a gerilla marketing stratégiák ötvöződnek és egybeforrnak, akkor látjuk igazán, hogy milyen erejük van azoknak a reklámoknak, melyek szakítanak a hagyományokkal, és valami különlegeset alkotnak. Egy jó ötlet egy kis kreativitással meglepő dolgokra képes.
A gerilla marketing különleges és erős kapcsolatot épít ki a vállalat és a fogyasztó között. A kapcsolat ereje az ötlet kreatív és jól időzített megvalósításában rejlik.


Természetesen egy kampány jól és rosszul is elsülhet. Sőt, nem csak a megvalósításon, hanem a fogyasztón is múlik a sikere. Jó példa erre egy idei, februári gerilla marketing fogás, melyre Budapesten került sor.
A CégRakéta nevű reklámügynökség garantáltan mély nyomot hagyott kampányának áldozataiban, ugyanis szórólapjait büntetésnek álcázva hagyta ott az autók szélvédőjén.


A Városligetben kb. kétszáz csomagot „ajándékoztak” a mit sem sejtő autósoknak, akik közül többen is érdeklődtek a parkolás előtt, hogy ingyen hagyhatják-e a kijelölt helyeken az autójukat. A válasz minden esetben egyértelmű igen volt.
A West End melletti fizetős parkoló ellenőrei is segítették a kampányt, hiszen a büntetésnek álcázott csomagocskákat nem vették le a szélvédőkről.


És, hogy a kampány milyen reakciót váltott ki az emberekből?


Egyesek értetlenkedtek, hiszen a Városliget parkolója ingyenes, sőt, még meg is kérdezték a biztonság kedvéért. Mások felháborodtak ugyanezen ok miatt, esetleg azért, mert vettek parkolójegyet, mégis büntetést kaptak. Voltak olyanok is, akik magyarázkodni kezdtek, hiszen a meglepetés éppen akkor landolt szélvédőjükön, amikor visszaértek az autójukhoz, és olyanok is, akik észrevették, hogy nem büntetésről van szó, ezért megkönnyebbülten nevetni kezdtek.


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ambientgorilla.blog.hu/api/trackback/id/tr207750488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása