Ambient Gorilla

Ötletes kampányok I.

2015. augusztus 18. - KKVIC

A reklámok áradatában nagyon nehéz a célközönségünkhöz szólni. Nehéz elérni azt, hogy figyelmét nekünk szentelje. Valami nagyon különlegeset, figyelemfelkeltőt, meglepőt és eredetit kell alkotnunk ahhoz, hogy elérjük célunkat. A cél mindig az, hogy a célközönséget megnyerjük magunknak. Ha a kampány híre terjed, az már félsiker.

keoib5lp5ewlcwwkmhrzkj6t1dtdqdmfndc-iatrwam.jpeg

Ebben a bejegyzésben olyan kampányokat gyűjtöttünk össze, melyek gerilla marketing, esetleg ambient marketing tevékenységeid során Téged is inspirálhatnak.

A Kleenex népszerűsítésére olyan szappanadagolók jelentek meg, melyeken a kép egy hatalmas orrot mintázott. Amikor a nyilvános WC-ben, esetleg a plázákban az emberek kezet mostak és a szappanadagoló alá tartották kezüket, a hatalmas orr a tenyerükre adagolta a folyékony szappant.

Vannak olyan kampányok, melyeket egy adott cégnek csak egy másik együttműködésével sikerül megoldania. A Colgate nagyszerű ötletét például jégkrémek segítségével tudta megvalósítani. Ahogy az ember elfogyasztotta a hatalmas csokis-vaníliás jégkrémet, az egyszerű és megszokott pálcika helyett egy fogkefe alakú pálcikát tartott a kezében rajta a felirattal: „Ne felejtsd el!”.

A Guinness is egyedi ötlettel rukkolt elő, amikor olyan poháralátéteket kezdett gyártani, melyekre a poharat helyezve úgy tűnt, mintha a sörnek különféle árnyékai lennének. Az ital így akár egy szörny, egy ördög vagy egy férfi alakját is felvehette.

Az Alfa Romeo egy bevásárlóközpont vásárlóit igyekezett meghökkenteni kampányával. Egy hagyományos méretű bevásárlókocsiba állítottak bele egy életnagyságú autót, mintha a vásárló már kosárba is „dobta” volna a járművet.

A Mississipiben található Beau Rivage Resort Casino a Gulfport-Biloxi nemzetközi repülőtéren népszerűsítette szolgáltatásait. És hogy hogyan? Egy csomagszállító-szalag segítségével.

A szalag egy medencére emlékeztetett és úgy alakították ki, mintha az egyik oldalon egy férfi, a másik oldalon pedig egy nő úszna a víz alatt. Mivel a szállás a reptértől mindössze 15 percre található, a kampánnyal számos turistát csalhattak magukhoz a reptérről még akkor is, ha csak kaszinózni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ambientgorilla.blog.hu/api/trackback/id/tr817750450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása