Ambient Gorilla

Tervezz és alkoss!

2015. augusztus 12. - KKVIC

Ha úgy gondolod, hogy vállalatod népszerűsítésének legjobb módja egy gerilla marketing kampány szervezése, akkor alaposan kell tájékozódnod a témában, hogy végül elégedett legyél az elért eredménnyel. És miért is gondolnád, hogy nem ez az ideális módszer? A gerilla marketing hatékony, gyors és különleges.

Lássuk csak, milyen szempontokat kell figyelembe venned ahhoz, hogy sikert arass! Dolgozd ki a részleteket és valósítsd meg az ötleted!

  • Keltsd fel a figyelmet!

jfv7kshqvrgy9b2aze9twif5azrpjguqqevuhh5wxue.jpeg

A jó reklámra felfigyelnek, valami miatt kitűnik a tömegből. Emlékszel az ice bucket challange kampányra? Az akció az amiotrófiás laterálszklerózis betegségben szenvedőket segítő ALS Association támogatására hívja fel a figyelmet.

A kampányba hírességek is bekapcsolódtak és videóik a közösségi portálokon futótűzként terjedtek, sőt, a képkockákon el is mondták, kik a kihívottjaik, akik aztán szintén segítették az akció előremenetelét. Ugye, mennyivel érdekesebb jeges vizes vödröt magukra borító világsztárokat látni, mint egy hatalmas (és egyébként méregdrága) óriásplakátot szemlélni az utcán a következő felirattal: „Segítsd az ALS Association munkáját!”? (Sajnálatos, hogy konkrétan a dotációt többnyire elfelejtették a sztárok…)

  • Provokáld a célközönséget!

A XXI. században merésznek és provokatívnak kell lenned. Nem kell mindig mindenkinek megfelelni, már csak azért sem, mert lehetetlen. Gyakran durva eszközökhöz kell folyamodni ahhoz, hogy az ember észrevetesse magát. Gondolj csak a cigarettás dobozon helyet kapó elrettentő képekre! Ugye, milyen érdekes, hogy a dohányzás elleni kampányt éppen cigis dobozokon népszerűsítik? A magyarázat rendkívül egyszerű: így jut el a legegyszerűbben az üzenet a célközönséghez.

  • Kísérletezz!

Nincs rossz ötlet, minden a megvalósításon múlik. Ha ihletet kaptál, akkor jól gondold át, hogyan juttathatod el az üzeneted célközönségedhez, és milyen eszközök állnak rendelkezésedre ehhez! Tervezz és kísérletezz bátran, mert rossz ötlet nem létezik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ambientgorilla.blog.hu/api/trackback/id/tr437750424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása