Ambient Gorilla

Hasábok az újságban és a kerékpározás

2015. október 31. - Kézműves Marketing

Ebben a blogban gyakran elég furcsa bejegyzéscímekkel találkozhatsz. Ugye, feltűnt? Mi köze van az újság hasábjainak a kerékpározáshoz? Hát a gerilla marketing és a reklám. Minden mindennel összefügg. Ha elsőre szürreálisnak is tűnik a dolog, hidd el, hogy így van. Mindjárt be…

Tovább

Technikák és tippek a reklámodhoz

Manapság szó szerint elárasztanak minket a reklámok. Egy tanulmány szerint egy nap átlagosan 362 reklámmal találkozunk. Ez a szám meglepően nagy, ugye? Talán nem is hiszed el. Inkább keressük a választ arra, hogy miért nem hiszed el! Azért, mert az információk tengerében ezeknek…

Tovább

Nivea: így kell a gyermekeket meggyőzni

Bőrünknek védelemre van szüksége, ezzel nem árulunk el újat. Miért van mégis az, hogy gyakran nem érdekel minket az egész és naptej nélkül rohanunk be a tengerbe? Lustaság? Nemtörődömség? Számos oka lehet. A problémát a gyökerénél kell megszüntetni és ez az, amit a Nivea…

Tovább

A Nivea megvéd

A Nivea egy nagy sikerű vállalat és már önmagában a neve garancia a minőségre. Ha manapság bárkit megkérnénk arra, hogy soroljon fel márkákat, melyek a legjobb naptejeket, krémeket kínálják, szinte biztos, hogy a Niveát elsőként említenék. A Nivea számára a 2015-ös év a…

Tovább

Tea és sör

Bármely vállalat rukkolhat elő valami nagy dobással. Ha a nagy dobás egy alacsony költségvetésű gerilla marketing kampány, annál jobb. A továbbiakban a Lipton tea és a Tyskie sör két eredeti ötletét ismertetjük. A Lipton egy 1890-es alapítású teákat gyártó vállalat, melynek…

Tovább

Az ENSZ és az Unicef kampányai

Korábban már volt szó olyan kampányokról, melyek nem kifejezetten egy adott márkát hivatottak népszerűsíteni, hanem inkább egy társadalmi problémára hívják fel a figyelmet. Számos olyan megoldandó probléma van a világon, melynek létezését minél több emberben tudatosítani…

Tovább
süti beállítások módosítása